ליאו ליידרמן ב-Ynet: “חשיבות תחום המאקרו גדלה עם הזמן”

עם ההודעות הלא פוסקות לגבי כינון יחסי נורמליזציה עם מדינות רבות, מרגש לציין גם את הפירות שמניבים היחסים עם איחוד האמירויות. בכתבה שהתפרסמה לא מזמן באתר Ynet, אומר פרופ’ ליאו ליידרמן כי באמירויות הזמינו אותו ללמד קורס באחד ממוסדות הלימוד האקדמיים שם. 

ליידרמן, היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים, הסביר על הקורס: “הקורס יעסוק בנושאי מאקרו ופיננסיים. חשיבות תחום המאקרו בתהליכי קבלת החלטות על ידי מנהלים ומשקיעים פיננסיים גדלה עם הזמן, ללא ספק”.

ליידרמן נמצא באקדמיה כבר לא מעט שנים, כפרופסור באוניברסיטת תל אביב. “כישראלי, האפשרות להיות פרופסור אורח ולהעביר קורס בפני תלמידים שכולם מהאמירויות זה כבוד גדול. ההצעה של בית הספר באמירויות היא אמירה של אמון ששווה הרבה מאוד. חבל שבגלל משבר הקורונה לא ייצא לי להעביר את הקורס בצורה פרונטלית באבו דאבי, וניאלץ להסתפק בזום”, הוא אומר.

“בעתיד הלא רחוק, אהיה מגויס להבאת תלמידים מהאמירויות לאוניברסיטת תל אביב, להשתתפות בקורסים קצרים ולהכרה טובה של ישראל. באותה מידה, חשוב שיהיו לנו גם שיתופי פעולה אקדמיים כך שגם מרצים ותלמידים שלנו יוכלו לבקר באמירויות”, מסכם ליאו ליידרמן את דבריו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.